Min värld håller på rasa!

Alla har vi våra uppåt-och-neråt gångar här i livet. Just nu är allt bara neråt.

Det råder total KAOS i mitt huve just nu. Jag förstår inte vad som händer. Känns som ögonen knappt hunnit torka innan det är dags för nästa storböl. Ena stunden är allt bra. Vissa ggr helt perfekt. Sedan vänder det och blir helt kaotiskt! Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag vill krypa ur mitt eget skin. Skrika högt och slå sönder något. All min energi har tagit slut, vill bara lägga mig ner och dö.

Vårat förhållande har varit som berg-och-dalbana under 1års tid men den senaste månaden? Jag mår riktigt skit. Jag tror jag skulle må bättre av att vara ifrån dig, men samtidigt är min kärlek så stark att jag vill ha dig kvar i mitt liv! Du säger att vi ska klara oss igenom det här. Jag hoppas du har rätt, för jag orkar inte mycket mer..



You can have your heart back. Sorry i broke it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0